Kardeşim sen hiç sabahın köründe Beytepe metrosundan başlayıp ring otobüslerine kadar olan "Hacettepe" kuyruğunu gördün mü? Bu insanlar otobüse bindiğinde adım atacak yeri bırak nerdeyse kucak kucağa gidiyor. Üniversitelerin açılması vaka sayılarını patlatır hatta uçurur. Senin kampüs keyfin bozuluyor diye insanların can sağlığını tehlikeye atamazsın.