Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen maddi durumda ve köylerde olup internet cekmeyen baya bir buyuk kisim var hocam. Ne yazikki internet konusunda iyi degiliz. Internetim iyi olsa bile adsl 35 kullaniyorum gece 2 ile 3 arasi her hafta bir gün ne yazikki kesiliyor. Çoğu köyde sebeke bile çekmiyor. Sadece universitelerin internetini düşünmemek lazim. Gercekten internet alamayan kesim ne yazikki hep var
Hocam elbette. Ben konu üniversite olduğu için bu bakışta değerlendirdim yoksa dediğiniz doğru tabiki.