Ya bu üniversiteler açılsın diyen kitlede bana Göre sevgilisi üniversitede okuyor ya gidip gelemiyor derdi oamdemi ölüm falan değil ya da şöyle baba anne yanında rahat takılamıyor ondan açılsın diyor. Kesinlikle böyle düşünüyorum derslerinin çoğu alttan derslere girmez ama deli gibi üniversite açılsın neden? Paşaların derdi başka ... Bunlarda benim şahsi düşüncelerim tabi ki herkesi böyle diyerek nitelemedim ama bu şekil çok insan var baba parası yerim gezerim tozarım karışanım yok hesabı 😊