• 24-02-2014, 13:03:58
    #1
    Çalışmalar nasıl gidiyor arkadaşlar? Zaman geçmeden geometriyi ve matematiği bitireceğim elimi çabuk tutmam gerekiyor. Coğrafya ve türkçeyede son hafta çalışacağım hedefim ygs 5 den 330u geçmek tmden 330 puanı geçmek. Sizlerin çalılmaları nasıl gidiyor
  • 24-02-2014, 13:31:55
    #2
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmalar nasıl gidiyor arkadaşlar? Zaman geçmeden geometriyi ve matematiği bitireceğim elimi çabuk tutmam gerekiyor. Coğrafya ve türkçeyede son hafta çalışacağım hedefim ygs 5 den 330u geçmek tmden 330 puanı geçmek. Sizlerin çalılmaları nasıl gidiyor
    Matematik cogu bitti turkceye yoneldim 1 hafta turkce caliscam
  • 24-02-2014, 13:35:44
    #3
  • 24-02-2014, 14:02:49
    #4
    Ben de calisayim biraz yeni basliyorum rezalet.

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
  • 24-02-2014, 14:07:10
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınav ne zamandı sahi ya unutmuşum. Barajı geçmek içi girdiğim için bu rahatımı hoş görün
  • 24-02-2014, 14:14:11
    #6
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınav ne zamandı sahi ya unutmuşum. Barajı geçmek içi girdiğim için bu rahatımı hoş görün
    Ben de aöf icin girecegim
    23 mart galiba

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
  • 24-02-2014, 14:27:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar okullar ne zaman bellı olcak veya bellı oldumu
  • 01-03-2014, 08:05:05
    #8
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar okullar ne zaman bellı olcak veya bellı oldumu
    son 14 gün içerisinde belli olacak sanırım.

    YGS de 90-100 arası yaparım gibime geliyor da LYS biraz korkutuyor Sayısal olmak zormuş Herkese başarılar
  • 01-03-2014, 08:15:28
    #9
    sınav ayın kaçında arkadaşlar