Çalışmalar nasıl gidiyor arkadaşlar? Zaman geçmeden geometriyi ve matematiği bitireceğim elimi çabuk tutmam gerekiyor. Coğrafya ve türkçeyede son hafta çalışacağım hedefim ygs 5 den 330u geçmek tmden 330 puanı geçmek. Sizlerin çalılmaları nasıl gidiyor