• 08-03-2014, 23:47:14
    #55
    YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene 2. girişim olacak, ilk sene istediğim yer olmadı malesef
    ancak o kadar rahat insan olan ben ilk defa heyecan yaşadım ilk defa strese girdim.
    Dersanenin beklentisi büyük, ailenin beklentisi büyük, hedef büyük.
    girdiğim son zaman denemesi netlerim: türkçe 32 net
    mat- 37,5 net
    sosyal: 28 net
    fen: 34 net
    son dersane denemem: mat: 39 net
    türkçe: 35 net
    fen 36,25 net
    sosyal 32 net
    fizik kimya süper, biyolojiyle bi türlü barışamadık.


    kötü değil biliyorum ama genede korku var istediğim yer olmazsa korkusu var.

    Motivasyonum da düştü bu aralar.

    Var mı önerileriniz ?
    Üzerinizdeki stres ilk senenize göre yüksek.Ama gece yastığa başınıza koyduğunuzda ben elimden gelenin en iyisini yaptım diyebiliyorsanız ki zaten netlerinizle ve durumunuzu özetlemenizden biliyor bence hiç canınızı sıkmayın ve motivasyonunuz yüksek olsun
  • 08-03-2014, 23:53:26
    #56
    2012'de girip hacettepe kimya'ya yerleşmiştim. 2 seneki önceki bilgilerimle şuan;

    türkçe 32, mat 25, sosyal 33, fen 20 net yapıyorum. Hacettepe sosyoloji istiyorum. Kampüsüm değişmesin istiyorum.

    Siz sistemi yakından takip eden arkadaşlar, sizce bu puanlar nasıl?
  • 08-03-2014, 23:58:36
    #57
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinizdeki stres ilk senenize göre yüksek.Ama gece yastığa başınıza koyduğunuzda ben elimden gelenin en iyisini yaptım diyebiliyorsanız ki zaten netlerinizle ve durumunuzu özetlemenizden biliyor bence hiç canınızı sıkmayın ve motivasyonunuz yüksek olsun
    şu mart ayına girip özdebir, güvender sınavlarına girene kadar motivasyonum gayet yüksekti.
    ancak beklemediğim basit hatalar yapıp sosyali yetiştiremeyince bi yetersizlik hissettim kendimde, moralim bozuldu, stres yaptım.
    demek ki hala yetersizim, boşuna kendime güveniyorum dedim.