YMG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
YGSye ramak kaldı !
56
●2.786
- 08-03-2014, 23:53:262012'de girip hacettepe kimya'ya yerleşmiştim. 2 seneki önceki bilgilerimle şuan;
türkçe 32, mat 25, sosyal 33, fen 20 net yapıyorum. Hacettepe sosyoloji istiyorum. Kampüsüm değişmesin istiyorum.
Siz sistemi yakından takip eden arkadaşlar, sizce bu puanlar nasıl? - 08-03-2014, 23:58:36şu mart ayına girip özdebir, güvender sınavlarına girene kadar motivasyonum gayet yüksekti.SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ancak beklemediğim basit hatalar yapıp sosyali yetiştiremeyince bi yetersizlik hissettim kendimde, moralim bozuldu, stres yaptım.
demek ki hala yetersizim, boşuna kendime güveniyorum dedim.
