2012'de girip hacettepe kimya'ya yerleşmiştim. 2 seneki önceki bilgilerimle şuan;
türkçe 32, mat 25, sosyal 33, fen 20 net yapıyorum. Hacettepe sosyoloji istiyorum. Kampüsüm değişmesin istiyorum.
Siz sistemi yakından takip eden arkadaşlar, sizce bu puanlar nasıl?