• 04-03-2014, 19:27:25
    #19
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşit ağırlığım ve iktisat son sınıftayım ama mühendislik değil matematik öğretmenliği bile geliyor mf puanıma Bu bölümüm bitsin birde matematik öğretmenliği okuyacam
    hocam oku bi mühendislik her türlü kadro kıdem de maaş tavan yapıyor kamu için. öğretmenlik ihtiyacın yoksa okuma derim ben sayısalcıyım çarpım tablosu dışında bişiy bilmiyorum önüme ne çıkarsa okuyorum. aöf kamu myo ziraat aöf işletme bölümlerini bitirdim bi de mühendislik olursa harika olacak
  • 04-03-2014, 19:28:25
    #20
    bende gircem sınavda millet tuhaf tuhaf bakıyor kim bu amca diye bilseler amcalarının özel hukuka gitmeyi düşündüğünü
  • 04-03-2014, 19:36:02
    #21
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmalar nasıl gidiyor arkadaşlar? Zaman geçmeden geometriyi ve matematiği bitireceğim elimi çabuk tutmam gerekiyor. Coğrafya ve türkçeyede son hafta çalışacağım hedefim ygs 5 den 330u geçmek tmden 330 puanı geçmek. Sizlerin çalılmaları nasıl gidiyor
    Sana ve diger arkadaslara kucuk bir tavsiyem var. Calismak onemli tamam, orasi kesin zaten... Ama bildigini sinava yansitmak bambaska bir olay, ben iki defa girdim ygs'ye, ilkinde 16.000'ci ikincisinde 22.000 oldum, bir arkadasim ilk sene kazanamamisti ama ikinci senesinde yerlesti, hepsi kafada bitiyor.

    Tavsiyem, megoloman ol. Sinavda aklinda su olsun, "Ben yapamiyorsam kimse yapamiyordum, ben yetistiremiyorsam, kimse yetistiremiyordur." Bunu kafana oturtturan hicbir kisinin acikta kalacagina inanmiyorum.

    Sinavda basarilar dilerim
  • 04-03-2014, 20:04:27
    #22
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam oku bi mühendislik her türlü kadro kıdem de maaş tavan yapıyor kamu için. öğretmenlik ihtiyacın yoksa okuma derim ben sayısalcıyım çarpım tablosu dışında bişiy bilmiyorum önüme ne çıkarsa okuyorum. aöf kamu myo ziraat aöf işletme bölümlerini bitirdim bi de mühendislik olursa harika olacak
    Yuhh kaç okul okumuşsun Myo ziraat var mı ilk defa duydum.
  • 04-03-2014, 20:08:31
    #23
    Ben yeni bir sistem keşfettim onu deneyeceğim bu seferki sınavda eğer puana yansırsa buradan paylaşacağım sistemi
  • 04-03-2014, 20:11:33
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ilk sene girdim adam akıllı biyer kazanamadım 2.sene unuttum kayıtları bu sene gircem bida hiç çaışmadım açıkcası baraşı geçsem yeter otomatik geçişden bişiler yaparım
  • 04-03-2014, 20:14:30
    #25
    Bende öylesine giriyorum barajı geçip sözelden lys girebilmek adına
    Zaten okuduğum için sıkıntı yok kazanırsam kendi şehrimde 1 üni daha okurum sadece 3. olarak sorun yok
  • 04-03-2014, 20:59:48
    #26
    http://gerisayim.net/gerilim-mod/

    Bekliyoruz
  • 04-03-2014, 21:07:56
    #27
    YGS ye giren tüm arkadaşlara başarılar.