hocam oku bi mühendislik her türlü kadro kıdem de maaş tavan yapıyor kamu için. öğretmenlik ihtiyacın yoksa okuma derim ben sayısalcıyım çarpım tablosu dışında bişiy bilmiyorum

önüme ne çıkarsa okuyorum. aöf kamu myo ziraat aöf işletme bölümlerini bitirdim bi de mühendislik olursa harika olacak
Yuhh kaç okul okumuşsun

Myo ziraat var mı ilk defa duydum.