beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam oku bi mühendislik her türlü kadro kıdem de maaş tavan yapıyor kamu için. öğretmenlik ihtiyacın yoksa okuma derim ben sayısalcıyım çarpım tablosu dışında bişiy bilmiyorum önüme ne çıkarsa okuyorum. aöf kamu myo ziraat aöf işletme bölümlerini bitirdim bi de mühendislik olursa harika olacak
Yuhh kaç okul okumuşsun Myo ziraat var mı ilk defa duydum.