Eşit ağırlığım ve iktisat son sınıftayım ama mühendislik değil matematik öğretmenliği bile geliyor mf puanıma

Bu bölümüm bitsin birde matematik öğretmenliği okuyacam
hocam oku bi mühendislik her türlü kadro kıdem de maaş tavan yapıyor kamu için. öğretmenlik ihtiyacın yoksa okuma derim ben sayısalcıyım çarpım tablosu dışında bişiy bilmiyorum

önüme ne çıkarsa okuyorum. aöf kamu myo ziraat aöf işletme bölümlerini bitirdim bi de mühendislik olursa harika olacak