• 05-03-2014, 21:03:31
    #37
    gram çalışmadım, hakkımızda hayırlısı olsun
  • 05-03-2014, 21:08:52
    #38
    Bende giricem giren arkadaşlara bol şans diyemiyorum çünkü bizim önümüze geçiyorsunuz .
  • 05-03-2014, 21:08:57
    #39
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam imzanı adsense zannettim tam adblock ile engelliyorken son anda farkettim

    ben de bu sene gireceğim ama ne dershane ne çalışma var
    allah yardımcın olsun hocam umarım güzel bir yer güzel bir puan gelir
  • 05-03-2014, 21:40:59
    #40
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah yardımcın olsun hocam umarım güzel bir yer güzel bir puan gelir
    85-90 net yapıyorum bilgisayar programcılığı girip dgs yapıcaz artık amin
    • beachturk
    beachturk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-03-2014, 22:47:42
    #41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    85-90 net yapıyorum bilgisayar programcılığı girip dgs yapıcaz artık amin
    85-90 net ile direk gidemiyor musun hocam
  • 05-03-2014, 23:45:23
    #42
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    85-90 net ile direk gidemiyor musun hocam
    hocam bilgisayar muhendisligi mf puaniyla aldigi icin lys ye de girmek gerekiyor hic lys yapamiyorum o yuzden direkt gidemem
  • 05-03-2014, 23:57:13
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilgisayar muhendisligi mf puaniyla aldigi icin lys ye de girmek gerekiyor hic lys yapamiyorum o yuzden direkt gidemem

    hocam lysye daha var bence lysde de yaparsın bir şeyler
  • 06-03-2014, 00:21:11
    #44
    bugün okul birincisi ile konuştum napıyon diye Birey dershanesine gidiyor okan üniversitenin yaptığı deneme sınavında 25 net yapmıs bu kız okul birincisi olucak
  • 06-03-2014, 01:56:43
    #45
    Hepinize başarılar dilerim arkadaşlar, umarım istediginiz yerleri kazanabilirsiniz.Stres yapmanıza gerek yok olmazsa da dünyanın sonu degil