• 01-03-2014, 08:52:46
    #10
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sınav ayın kaçında arkadaşlar
    23 mart.


    Bukadar kasmayın stresle birşey olmaz.
  • 01-03-2014, 09:03:36
    #11
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 mart.


    Bukadar kasmayın stresle birşey olmaz.
    neyi kasıcam hocam 10. girişim hobi olarak giriyorum artık
  • 01-03-2014, 09:12:16
    #12
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi kasıcam hocam 10. girişim hobi olarak giriyorum artık
    size söylemedim hocam konudaki arkadaşlar son heycanlara gelmişler de
  • 01-03-2014, 10:20:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gene 300u geçemıcem gibime geliyor
  • 01-03-2014, 10:28:27
    #14
    Mezun sayısalım bende. Şu fizik dersini sevemedim gitti. Türkçe 30 Sos 20 Mat 20 Fen 14 ortalama netlerim bu civarda. Feni biraz yükseltsem olacak belki bişeyler.
  • 03-03-2014, 00:58:29
    #15
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi kasıcam hocam 10. girişim hobi olarak giriyorum artık
    2004 den beri giriyorum bende hobi oldu 1 kere kaçırdım
  • 03-03-2014, 01:00:37
    #16
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 den beri giriyorum bende hobi oldu 1 kere kaçırdım
    bende bir kere tutturamadım hocam bi mühendislik istiyorum çok mu başka bir dileğim yok
  • 04-03-2014, 19:25:04
    #17
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bir kere tutturamadım hocam bi mühendislik istiyorum çok mu başka bir dileğim yok
    Eşit ağırlığım ve iktisat son sınıftayım ama mühendislik değil matematik öğretmenliği bile geliyor mf puanıma Bu bölümüm bitsin birde matematik öğretmenliği okuyacam
  • 04-03-2014, 19:26:14
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    hiç takmıyorum valla kebap takılmaya devam