Konu
YGSye ramak kaldı !
01-03-2014, 10:28:27
#14
Syntax
Mezun sayısalım bende. Şu fizik dersini sevemedim gitti. Türkçe 30 Sos 20 Mat 20 Fen 14 ortalama netlerim bu civarda. Feni biraz yükseltsem olacak belki bişeyler.