Konu
YGSye ramak kaldı !
03-03-2014, 01:00:37
#16
beachturk
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2004 den beri giriyorum bende hobi oldu 1 kere kaçırdım
bende bir kere tutturamadım hocam bi mühendislik istiyorum çok mu
başka bir dileğim yok