Konu
YGSye ramak kaldı !
03-03-2014, 00:58:29
#15
Temajet
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neyi kasıcam hocam 10. girişim
hobi olarak giriyorum artık
2004 den beri giriyorum bende hobi oldu 1 kere kaçırdım