• 06-03-2014, 15:02:35
    #46
    ben hiç çalışmadım ama bir kaç şey sormak istiyorum halen 3 yanlış 1 doğrudu götürüyormu ve ilk ısnavda hangi derslerden sorular olucak acaba ?
  • 06-03-2014, 16:02:17
    #47
    Bir sey sormak istiyorum puanim az gelirse aöf dusunuyorum. Puanla mi gidiliyor acik ogretim fakultesine acaba?

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
  • 06-03-2014, 16:05:50
    #48
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hiç çalışmadım ama bir kaç şey sormak istiyorum halen 3 yanlış 1 doğrudu götürüyormu ve ilk ısnavda hangi derslerden sorular olucak acaba ?
    YGS testlerinde netler nasıl hesaplanıyor?

    YGS puanınız YGS`de her bir test bölümünden yapmış olduğunuz netler kullanılarak hesaplanmaktadır. Her bir test bölümünde yapmış olduğunuz net sayısı, doğru cevaplamış olduğunuz soru sayısından yanlış cevaplamış olduğunuz soru sayısının 1/4`ünün çıkarılmasıyla hesaplanır.
  • 06-03-2014, 16:08:25
    #49
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hiç çalışmadım ama bir kaç şey sormak istiyorum halen 3 yanlış 1 doğrudu götürüyormu ve ilk ısnavda hangi derslerden sorular olucak acaba ?
    4 yanlış 1 doğruyu götürüyor. Türkçe, Matematik, Geometri, Fizik, Kimya, Biyoloji, Tarih, Coğrafya, Felsefe, Din Kültürü
  • 08-03-2014, 00:51:09
    #50
    RUN
    Platin üye
    Kardeşimde sınava hazırlanıyor heyecandan ölecek ilk senesi yorumlarınızı okuttum biraz rahatladım diyor teşekkür ederiz

    Sınavda herkese Başarılar diliyorum İnşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız
  • 08-03-2014, 14:11:39
    #51
    10 tane soru doğru bilirsem AOF'de bir yere yerleşir miyim ?
    AOF'ye yerleşmek için ygs sonuçlarının açıklanması yetiyor mu ?
  • 08-03-2014, 16:18:43
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Bir öğretmen adayı olarak şunu söyleyebilirim ne kadar rahat olursanız o kadar iyi olacaktır sizin için. Ama aklınız varsa öğretmenliklere bulaşmayınız.
  • 08-03-2014, 23:42:32
    #53
    Bu sene 2. girişim olacak, ilk sene istediğim yer olmadı malesef
    ancak o kadar rahat insan olan ben ilk defa heyecan yaşadım ilk defa strese girdim.
    Dersanenin beklentisi büyük, ailenin beklentisi büyük, hedef büyük.
    girdiğim son zaman denemesi netlerim: türkçe 32 net
    mat- 37,5 net
    sosyal: 28 net
    fen: 34 net
    son dersane denemem: mat: 39 net
    türkçe: 35 net
    fen 36,25 net
    sosyal 32 net
    fizik kimya süper, biyolojiyle bi türlü barışamadık.


    kötü değil biliyorum ama genede korku var istediğim yer olmazsa korkusu var.

    Motivasyonum da düştü bu aralar.

    Var mı önerileriniz ?
  • 08-03-2014, 23:45:12
    #54
    Arkadaşlar kaç net yaptığımızda 300 puanı geçeriz ?