Bu sene 2. girişim olacak, ilk sene istediğim yer olmadı malesef
ancak o kadar rahat insan olan ben ilk defa heyecan yaşadım ilk defa strese girdim.
Dersanenin beklentisi büyük, ailenin beklentisi büyük, hedef büyük.
girdiğim son zaman denemesi netlerim: türkçe 32 net
mat- 37,5 net
sosyal: 28 net
fen: 34 net
son dersane denemem: mat: 39 net
türkçe: 35 net
fen 36,25 net
sosyal 32 net
fizik kimya süper, biyolojiyle bi türlü barışamadık.
kötü değil biliyorum ama genede korku var istediğim yer olmazsa korkusu var.
Motivasyonum da düştü bu aralar.
Var mı önerileriniz ?