Konu
YGSye ramak kaldı !
06-03-2014, 16:02:17
#47
Kem4l
Bir sey sormak istiyorum puanim az gelirse aöf dusunuyorum. Puanla mi gidiliyor acik ogretim fakultesine acaba?
Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.