Konu
YGSye ramak kaldı !
05-03-2014, 21:40:59
#40
Misafir
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
allah yardımcın olsun hocam umarım güzel bir yer güzel bir puan gelir
85-90 net yapıyorum bilgisayar programcılığı girip dgs yapıcaz artık
amin