Konu
YGSye ramak kaldı !
04-03-2014, 20:11:33
#24
caxe
Üyeliği durduruldu
ilk sene girdim adam akıllı biyer kazanamadım 2.sene unuttum kayıtları bu sene gircem bida hiç çaışmadım açıkcası baraşı geçsem yeter otomatik geçişden bişiler yaparım