Üzerinizdeki stres ilk senenize göre yüksek.Ama gece yastığa başınıza koyduğunuzda ben elimden gelenin en iyisini yaptım diyebiliyorsanız ki zaten netlerinizle ve durumunuzu özetlemenizden biliyor bence hiç canınızı sıkmayın ve motivasyonunuz yüksek olsun
şu mart ayına girip özdebir, güvender sınavlarına girene kadar motivasyonum gayet yüksekti.
ancak beklemediğim basit hatalar yapıp sosyali yetiştiremeyince bi yetersizlik hissettim kendimde, moralim bozuldu, stres yaptım.
demek ki hala yetersizim, boşuna kendime güveniyorum dedim.