Konu
YGSye ramak kaldı !
24-02-2014, 14:07:10
#5
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sınav ne zamandı sahi ya unutmuşum. Barajı geçmek içi girdiğim için bu rahatımı hoş görün