webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınav ne zamandı sahi ya unutmuşum. Barajı geçmek içi girdiğim için bu rahatımı hoş görün
Ben de aöf icin girecegim
23 mart galiba

Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.