konuya hiç birşey demiyorum ama yorumları görünce yuh demekten kendimi alamıyorum.
arkadaşlar yapmayın etmeyin bu ne öfke, bu ne kin, bu ne nefret.
aynı görüşü paylaşmıyorsunuz diye bütün eyleme katılanları itin bi tarafına sokmanın ne anlamı var
ayıptır etmeyin bu kadar.
Direnene kredi yok!
58
●3.017
- 30-07-2013, 21:56:54
- 30-07-2013, 22:02:59Üyeliği durdurulduTutulmayan yuzde diğer % yi gordukLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi kismi ingiliz bi kismi amerikan bi kismi alman. Sen hangisine uyanlardansin ?
- 30-07-2013, 22:04:18Siyasi bir tartışmaya girmeyeceğim ama bir arkadaş "istifa et dediği hükümetten para istiyorlar" demiş. Bunu söylemek neden vergi verdiğini bilmemektir. Öğrencilere verilen burs, harç vb. tamamen Türk Milletinin vergisiyle hükümetin değil devletin ödediği birşeydir. Hükümetler geçicidir aslolan devlettir.
- 30-07-2013, 22:05:12ne ingilizim ne amerikan nede almanMaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende eylemde bir diğer kısım olan halk oluyorum sanırım. - 30-07-2013, 22:07:08Üyeliği durdurulduEyvallah hocam ben zaten onlari sozlerimden ayri tuttum.S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2013, 22:10:24Para istenilen hükümet değil devlettir. Hükümetler gider devlet kalır.Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2013, 22:10:40sen belki ayrı tutuyorsun ama konuda diğer arkadaşlar sağolsun bir ana avrat sövmedikleri kalmış.MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyleme her katılanı bir tutmak bu denli yargılamak nedir anlamadım gitti.
ben eyleme katılan birisi olarak eylemlerde taşkınlık çıkaranlara emin olun sizin kadar belkide daha fazla tepkimi gösterdim.
ama eyleme katılanlardan birisiyim diye de bu kadar hakareti hak etmiyorum kusura bakmasınlar.
bana bir diyen Allah'tan 10 bulsun iyisinide kötüsünüde tek dileğim budur Rabbimden.

bi kismi ingiliz bi kismi amerikan bi kismi alman. Sen hangisine uyanlardansin ?