• 30-07-2013, 21:50:46
    #10
    konuya hiç birşey demiyorum ama yorumları görünce yuh demekten kendimi alamıyorum.
    arkadaşlar yapmayın etmeyin bu ne öfke, bu ne kin, bu ne nefret.
    aynı görüşü paylaşmıyorsunuz diye bütün eyleme katılanları itin bi tarafına sokmanın ne anlamı var
    ayıptır etmeyin bu kadar.
  • 30-07-2013, 21:56:54
    #11
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakip yikarken insanlara esnaflara cevre vatana herseye zarar verirken hic olacaklari dusunmediler. Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil. Edep ya hu edep. Eski darbeci zihniyet hala var sandilar. hersey yanlarina kâr kalacak sandilar. Ama artik oyle degil. Aalinda argo olarak cok kelime var soylenecek ama o kelimelere yazik etmis olurum. ( sözüm masum eylercilere degildir )

    Etme bulma dünyası...
    %50'i zor tutuyoruz

  • 30-07-2013, 22:02:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %50'i zor tutuyoruz
    Tutulmayan yuzde diğer % yi gorduk bi kismi ingiliz bi kismi amerikan bi kismi alman. Sen hangisine uyanlardansin ?
  • 30-07-2013, 22:04:18
    #13
    Siyasi bir tartışmaya girmeyeceğim ama bir arkadaş "istifa et dediği hükümetten para istiyorlar" demiş. Bunu söylemek neden vergi verdiğini bilmemektir. Öğrencilere verilen burs, harç vb. tamamen Türk Milletinin vergisiyle hükümetin değil devletin ödediği birşeydir. Hükümetler geçicidir aslolan devlettir.
  • 30-07-2013, 22:05:12
    #14
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutulmayan yuzde diğer % yi gorduk bi kismi ingiliz bi kismi amerikan bi kismi alman. Sen hangisine uyanlardansin ?
    ne ingilizim ne amerikan nede alman
    bende eylemde bir diğer kısım olan halk oluyorum sanırım.
  • 30-07-2013, 22:07:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ingilizim ne amerikan nede alman
    bende eylemde bir diğer kısım olan halk oluyorum sanırım.
    Eyvallah hocam ben zaten onlari sozlerimden ayri tuttum.
  • 30-07-2013, 22:09:27
    #16
    Faiz lobisine danışarak zam yapan daha sonra kendilerini ve faiz lobisini eleştirenleri hain ilan eden yöneticilere de bu yakışırdı.
  • 30-07-2013, 22:10:24
    #17
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün istifa istedikleri hukümetten şimdi para istiyorlarsa, vah hallerine.
    Para istenilen hükümet değil devlettir. Hükümetler gider devlet kalır.
  • 30-07-2013, 22:10:40
    #18
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah hocam ben zaten onlari sozlerimden ayri tuttum.
    sen belki ayrı tutuyorsun ama konuda diğer arkadaşlar sağolsun bir ana avrat sövmedikleri kalmış.
    eyleme her katılanı bir tutmak bu denli yargılamak nedir anlamadım gitti.
    ben eyleme katılan birisi olarak eylemlerde taşkınlık çıkaranlara emin olun sizin kadar belkide daha fazla tepkimi gösterdim.
    ama eyleme katılanlardan birisiyim diye de bu kadar hakareti hak etmiyorum kusura bakmasınlar.
    bana bir diyen Allah'tan 10 bulsun iyisinide kötüsünüde tek dileğim budur Rabbimden.