konuya hiç birşey demiyorum ama yorumları görünce yuh demekten kendimi alamıyorum.
arkadaşlar yapmayın etmeyin bu ne öfke, bu ne kin, bu ne nefret.
aynı görüşü paylaşmıyorsunuz diye bütün eyleme katılanları itin bi tarafına sokmanın ne anlamı var
ayıptır etmeyin bu kadar.