• 30-07-2013, 22:26:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kömür,makarnada bu kategoriye girmiyor mu ?
    Ben nerdeyim siz nerdesiniz?
    Sanki seçim zamanı CHP mısır, kömür dağıtmıyor.
    Hey Allah'ım.
  • 30-07-2013, 22:27:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakip yikarken insanlara esnaflara cevre vatana herseye zarar verirken hic olacaklari dusunmediler. Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil. Edep ya hu edep. Eski darbeci zihniyet hala var sandilar. hersey yanlarina kâr kalacak sandilar. Ama artik oyle degil. Aalinda argo olarak cok kelime var soylenecek ama o kelimelere yazik etmis olurum. ( sözüm masum eylercilere degildir )

    Etme bulma dünyası...
    paşam çok rahatsız oluyorsan bakma ilişkiye girenlere , demek sende pornocusun ki izliyorsun.
  • 30-07-2013, 22:27:39
    #30
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben nerdeyim siz nerdesiniz?
    Sanki seçim zamanı CHP mısır, kömür dağıtmıyor.
    Hey Allah'ım.
    ikimizde aynı yerdeyiz 2 side aynı şey sizin söylediklerinize göre
  • 30-07-2013, 22:29:14
    #31
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutulmayan yuzde diğer % yi gorduk bi kismi ingiliz bi kismi amerikan bi kismi alman. Sen hangisine uyanlardansin ?
    Papua Yeni Gine
  • 30-07-2013, 22:29:16
    #32
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikimizde aynı yerdeyiz 2 side aynı şey sizin söylediklerinize göre
    Aynı yerde değiliz, siz sadece kültür seviyenizi benle aynı düzeyde tutmaya yelteniyorsunuz.
    Ben daha fazla yazmıyacağım, siyasete gitmesin koru.
  • 30-07-2013, 22:30:14
    #33
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı yerde değiliz, siz sadece kültür seviyenizi benle tutmaya yelteniyorsunuz.
    Ben daha fazla yazmıyacağım, siyasete gitmesin koru.
    siyasete gitmesin mi konuda yazdıklarınız alayı siyasi daha nereye gidecek.
  • 30-07-2013, 22:32:58
    #34
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumak isteyenin eylemde ne işi olduğun söyle elini öperim.
    Bakın benim dediğime hak veriyorsanız burada burs olayı biter. Yani devleti yönetenler muhalif olana da yanında olana da aynı yakınlıkta durduğu sürece devlet olabilir. Adalet sistemini sağlayamıyorsa adil olamıyorsa zaten burada o devlete insanların güveni biter.

    Öğrencilerin eylem yapması aksine olumlu bir şeydir. Demek ki bu adamlar bir şeylerden memnun değil ki bunu protesto edebiliyorlar. Bakın bu 12 Eylül'ün getirdiği apolitik zihniyetten kurtulmalıyız. Bizi yönetenler, ülkemiz, iç - dış politika hakkında tüm halkın konuşması gerekir. Eğer sen ben bunları konuşamıyorsak bizim oy kullanmamızın bir anlamı yok.

    17 - 25 yaş arası gençler beyninin en işlevsel olduğu, yaratıcı olduğu dönemde bu ülkeyi değiştirmek ve geliştirmek için konuşmalı, fikirler sunmalı ve uğraşmalıdır.

    Sadece bu olaylarda maddi zararlar hakkında söz söyleyenleri haklı bulurum ancak buna zaten gerçekten kavgasız gürültüsüz eylem yapmak için toplananların tamamı -ki bunlar çoğunluktur- karşıdır.
  • 30-07-2013, 22:42:40
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    piyyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın benim dediğime hak veriyorsanız burada burs olayı biter. Yani devleti yönetenler muhalif olana da yanında olana da aynı yakınlıkta durduğu sürece devlet olabilir. Adalet sistemini sağlayamıyorsa adil olamıyorsa zaten burada o devlete insanların güveni biter.

    Öğrencilerin eylem yapması aksine olumlu bir şeydir. Demek ki bu adamlar bir şeylerden memnun değil ki bunu protesto edebiliyorlar. Bakın bu 12 Eylül'ün getirdiği apolitik zihniyetten kurtulmalıyız. Eğer bizi yönetenler, ülkemiz, iç - dış politika hakkında tüm halkın konuşması gerekir. Eğer sen ben bunları konuşamıyorsak bizim oy kullanmamızın bir anlamı yok.

    17 - 25 yaş arası gençler beyninin en işlevsel olduğu, yaratıcı olduğu dönemde bu ülkeyi değiştirmek ve geliştirmek için konuşmalı, fikirler sunmalı ve uğraşmalıdır.

    Sadece bu olaylarda maddi zararlar hakkında söz söyleyenleri haklı bulurum ancak buna zaten gerçekten kavgasız gürültüsüz eylem yapmak için toplananların tamamı -ki bunlar çoğunluktur- karşıdır.
    iyi güzel demişsiniz de o çoğunluk olan ve beyninin işlevselliği yüksek kardeşlerimiz 3-5 provokatöre karşı gelemedi.. polis abarttı eylemciler abarttı ölenler oldu.. ölenlerin kanı provokatörlerin yanında susanların da elindedir..

    devlet herhangi bir suça karışmışı da elemeyecekse kimi elesin?
    ben de devetten memnun değilim belki, benimde eylem yapmaya hakkım var ama yakıp yıkan, milyonlarca lira zarar veren, polisi linç etmeye kalkışanlar teröristtir..

    son olarak 17-25 yaş arası insanlar bu devleti eleştirecek kabiliyette değildir.. yaşla gelen bir olgunluk vardır.. 20 yaşındaki adam devlet kursa devlet çok farklı bişey olurdu..

    hiç birimiz Fatih değiliz, o çalışan beyni iyi kullanamıyoruz..
  • 30-07-2013, 22:46:48
    #36
    Bunların herseyi para, bakınız sözde çarşı 200 tl.