• 30-07-2013, 22:48:46
    #37
    Okuyan kişiler neden direnişte diyen insnanlarıda anlamak zor. Daha bilgili olduklarının göstergesi orda olmaları, olmayanlarda bilgisiz demiyorum ama sorumsuz diyorum. oraya çıkanlar bir şeylerden memnun değil demek ki. Bir başbakan bunları dinlemek yerine, dağıtın orayı diyorsa birileride bunları hala savunuyorsa cidden konuşacak bir şey kalmamıştır.

    Öpüşenler vardı diyen arkadaşta tuhaf, bende gittim fakat öpüşmedim kimse ile, 3-4 kişinin yaptığı hatayı herkese yıkmaya çalışmanız, orda olanları haklı insanları, onları öne sürerek haksız çıkarmaya çalışmanız cidden çok gülünç. Sizde gidin, destek vermeyin. Beyaz tv hariç biraz biraz haber dinleyin, araştırın sorgulayın.

    Burda öpüşmeyi ayıp olarak gören kişiler geceleri dns değiştiren kişiler
  • 30-07-2013, 22:53:22
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Taksimde cadirlarda geceleri neler yasandi cok iyi biliyorum. Fuhuşun merkezi oldugunu hlakauzligin en onde oldugunu gozlerimizle gorduk. Bana pornocusun diyen kisi sana bikac sey soylerim ama degmez karakterli olmadigini belli ettin. Benm karaktersiz kişiler ile işim olmaz muhattap olmam. Bana cvp verme benmle konusma..
  • 30-07-2013, 22:56:39
    #39
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel demişsiniz de o çoğunluk olan ve beyninin işlevselliği yüksek kardeşlerimiz 3-5 provokatöre karşı gelemedi.. polis abarttı eylemciler abarttı ölenler oldu.. ölenlerin kanı provokatörlerin yanında susanların da elindedir..

    devlet herhangi bir suça karışmışı da elemeyecekse kimi elesin?
    ben de devetten memnun değilim belki, benimde eylem yapmaya hakkım var ama yakıp yıkan, milyonlarca lira zarar veren, polisi linç etmeye kalkışanlar teröristtir..

    son olarak 17-25 yaş arası insanlar bu devleti eleştirecek kabiliyette değildir.. yaşla gelen bir olgunluk vardır.. 20 yaşındaki adam devlet kursa devlet çok farklı bişey olurdu..

    hiç birimiz Fatih değiliz, o çalışan beyni iyi kullanamıyoruz..
    Yanlış anlamayın ilk mesajımda tartışmak istemediğimi belirtmiştim. Ancak sizin gibi nezaket ile yazılan yazı pek olmadığı için forumda böyle tartışmalara girmiyorum.

    Devlet suça karışmışları eleyecekse ilk önce doğu bölgemizde aleni olarak pkk propakandası yapanları eleyecek. İstanbul, Mersin, Diyarbakır, Hakkari ve daha bir çok ilimizde yapılan açık terorist eylemlere, Amerikan kuklası o insanların yaptıklarına cezalarını verecek. Resmen devlete baş kaldıranlarla analar ağlamasın yalanıyla açık açık İmralıdaki iti serbest bırakma pazarlığı yapılıyorsa ve gerçek teroristler sınır dışında çıksın dokunmayın diye askeriyeye emir veriliyorsa kimse gezi parkında iyi yapıldı oh diyemez. Tekrar yanlış anlamayın bu düpedüz iki yüzlülüktür.

    Belirttiğim gibi evet maddi manevi zarar görenler olmuştur ama bunu gösterilere katılanların çoğunluğu istemedi ve eğer daha önce herhangi bir eyleme katıldıysanız provoke durumlarda toplumun nasıl tepki vereceğini kestiremezsiniz. Ancak Ankara'da polis kurşunuyla ölen gencecik çocuk için türlü yalanlar televizyondan sıralanıyorsa ve katil polis hala serbestse, Eskişehir'de kanunsuzca sivillerce öldürülen genç için arkadaşları polisi suçlamak için öldürmüş diye ahlaksızca bir yalan söylenebiliyorsa ve dah abir çoğu aynı yalanlarla halka empoze ediliyorsa burada durmak gerekir.

    Lütfen samimiyetinizle söyleyin 10 senedir pkklı teroristlerce şehirlerin ortasında yapılan hangi eylemde böyle bir polis şiddeti gördünüz.

    Son olarak fikirleriniz için teşekkür ediyorum ve şunu sormak istiyorum. Gençlerin o yaşta görüş bildirecek olgunluğu yok demişsiniz. Allah aşkına son 60 yıldır bizi yaşlılar yönetti de ne oldu? Sömürge olduk çıktık.

    Gerçekten işlerim var sitelerime yazı girmem grekiyor. Eğer müsait olursam sizin gibi düzeyli arkadaşlarla konudan veya özelden fikir alış verişinde bulunabiliriz.
  • 30-07-2013, 22:58:36
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Hükümet ile Devlet arasındaki farkı idrak edemeyenler gelip burada yorum yapar olmuş. Çok ironik doğrusu.
  • 30-07-2013, 23:01:55
    #41
    Üyeliği durduruldu
    hahaha bayılıyorum böylelerine yav , ortaya laf atar sonrada başlar benimle konuşma diye
    paşam sen nasıl onlardan rahatsız oluyorsan ben de senin gibi düşünenlerden rahatsız oluyorum , herkes fikrini belirtebilir. Madem onlar fuhuş yaptı sende oturup izlemişin işte daha neyin tatavasını yapıyon anlamadım
  • 30-07-2013, 23:02:41
    #42
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bi karar olmuş, kredi okumak isteyenlere verilmeli.

    Valla hocam cok haklısınız aklı başında olan içinde okumak hırsı olan adamın ne işi var parkta taşla sopayla aklın varsa kalemini konuşturucan bende destekliyorum bu konuyu
  • 30-07-2013, 23:04:35
    #43
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksimde cadirlarda geceleri neler yasandi cok iyi biliyorum. Fuhuşun merkezi oldugunu hlakauzligin en onde oldugunu gozlerimizle gorduk. Bana pornocusun diyen kisi sana bikac sey soylerim ama degmez karakterli olmadigini belli ettin. Benm karaktersiz kişiler ile işim olmaz muhattap olmam. Bana cvp verme benmle konusma..
    çadırda fuhuş oldu,
    camiide fuhuş oldu vs. vs. gibi birçok haber okudum yalan değil.
    lakin ben uzun bir süre eylemlerin içinde bulunan birisi olarak bu dediklerinize birebir şahit olmadım.
    nette vs. de video falan filan görmedim.
    eğer varsa böyle bir video vs bana yollar mısın.
    bu haberlerin doğruluk derecesi görmem gerekiyorda.
    çünkü kendi gözlerim ile gördüklerimde böyle şeylere hiç ama hiç rastlamadım da.
  • 30-07-2013, 23:08:56
    #44
    Üyeliği durduruldu
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çadırda fuhuş oldu,
    camiide fuhuş oldu vs. vs. gibi birçok haber okudum yalan değil.
    lakin ben uzun bir süre eylemlerin içinde bulunan birisi olarak bu dediklerinize birebir şahit olmadım.
    nette vs. de video falan filan görmedim.
    eğer varsa böyle bir video vs bana yollar mısın.
    bu haberlerin doğruluk derecesi görmem gerekiyorda.
    çünkü kendi gözlerim ile gördüklerimde böyle şeylere hiç ama hiç rastlamadım da.
    yalan üstadım ya , malın birisi ortaya atıyor camiye ayakkabı ile girdiler , yok öyle yaptılar , yok böyle yaptılar diye ; ortada hiç bir şey yok.
    En son bu gün gördüm haberlerde , şu başörtülü öğretmen olayı yalanmış , içişleri bakanlığı resmi açıklama yaptı bir soru önergesi üzerine

    Alayı palavra bunların
  • 30-07-2013, 23:12:33
    #45
    Üyeliği durduruldu
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çadırda fuhuş oldu,
    camiide fuhuş oldu vs. vs. gibi birçok haber okudum yalan değil.
    lakin ben uzun bir süre eylemlerin içinde bulunan birisi olarak bu dediklerinize birebir şahit olmadım.
    nette vs. de video falan filan görmedim.
    eğer varsa böyle bir video vs bana yollar mısın.
    bu haberlerin doğruluk derecesi görmem gerekiyorda.
    çünkü kendi gözlerim ile gördüklerimde böyle şeylere hiç ama hiç rastlamadım da.
    Camide neler oldu hic bilmiyorum. Orda can havliyle ayakkabi ile girmis olabilirler ama edepsiz hareket yaptilarmi bilmiyorum. Sadece elinde bira sisesi ile camide gezinirken cekilmis fotograf gormustum. Cami konusunu hic bilmiyorum.

    Taksimde cadirlar kalan uludag uniden oraya goden 3 arkadasim var. Birebir olanlari herseyi olayin icinde yasadilar gorduler. Sabah erken saatten itibaren icip sarhos olup polise söven polisin yuzune karsi anasina bacisina sovup parmak hareketi yapanlar gencler aksamda cadirlarinda kizlar ile yaptiklarini goren arkasim var. Bunlari cok iyi bilenlerde vardir ama dillendirmezler.