Okuyan kişiler neden direnişte diyen insnanlarıda anlamak zor. Daha bilgili olduklarının göstergesi orda olmaları, olmayanlarda bilgisiz demiyorum ama sorumsuz diyorum. oraya çıkanlar bir şeylerden memnun değil demek ki. Bir başbakan bunları dinlemek yerine, dağıtın orayı diyorsa birileride bunları hala savunuyorsa cidden konuşacak bir şey kalmamıştır.

Öpüşenler vardı diyen arkadaşta tuhaf, bende gittim fakat öpüşmedim kimse ile, 3-4 kişinin yaptığı hatayı herkese yıkmaya çalışmanız, orda olanları haklı insanları, onları öne sürerek haksız çıkarmaya çalışmanız cidden çok gülünç. Sizde gidin, destek vermeyin. Beyaz tv hariç biraz biraz haber dinleyin, araştırın sorgulayın.

Burda öpüşmeyi ayıp olarak gören kişiler geceleri dns değiştiren kişiler