Direnene kredi yok!
58
●3.017
- 30-07-2013, 23:16:30ben yalan yada değil diyemem hocam ama varsa böyle bir durum bana özellikle yollamasını istiyorum çünkü çok aradım ama bulamadım.Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olayların başından beri uzun süre takip ettim.
beşiktaş'ta içki içildi denilen camii olayında da camii içindeydim.
ama dedikleri gibi içki için birisini ben göremedim.
belki gözümden kaçmıştır içen birisi ama oldu ki göreydim işte o zaman o elindeki bira şişesi üzerine oturtmazsam adam değilim.
çadırlarda fuhuş yaptılar diye basbas bağırdılar çadırların her birini tek tek gezdim hatta kimi zaman abartıp içlerine bile baktım ama dediklerine rastlamadım.
yani böyle bir durum varsa bana yollasın arkadaş bende izleyeyim ve yaptıklarımdan utanayım böyle insanlarla beraber mi direndim diyeyim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:13:21 --
bakın hocam hala yapıldı edildi diyorsunuz.MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani kesin bir dil ile konuşamıyorsunuz çünkü ortada bir delil yok.
bende olayların içindeydim.
çadırların hemen hemen bir çoğuna misafir oldum.
yemek yedim, sularını içtim, şarkılar söyledik, kitaplar okuduk vs.
sonra bazıları çadırlarına çekildi yattı uyudu ben sabaha kadar etrafta gezdim durdum.
ama nedense hiç sizin dediğiniz şeylere rastlamadım.
bende gözlerim ile gördüklerimi söylüyorum size, arkadaşımın yada bir dostumun gözleri ile gördüklerini değil kendi gözlerim ile gördüklerimi söylüyorum. - 30-07-2013, 23:17:33Üyeliği durduruldusözlerinden onları ayrı tutuyorsan eylemcilerin %99'unu ayrı tutuyorsun demektir. derdin neye o zaman anlamadım ki.MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2013, 23:17:47Üyeliği durdurulduOkuttuğun öğrenciden eşek yüküyle para almak ne kadar mantıklıysa bu da öyle işte.Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
----
Ne kadar saçma muhabbet dönüyor Allah aşkına. Otur, ses çıkarma, boyun eğ, geleceğini sat, paranı & makarnanı kap, karnın tok şerefin aç yaşa. İyi be !... - 30-07-2013, 23:20:22Üyeliği durdurulduMesela camide bira icenlere ait fotograf var. Sen bunlari gordunmu shadow kardesim

[IMG]http://img.*************/haber/484/ayakkabi-yetmedi-ustune-bira-ictiler-4694484_1140_b.jpg[/IMG] - 30-07-2013, 23:21:24Anarşizm, yasaklardan ve zorbalıklara karşı bir direniştir. Bu görüşü fuhuşla, içkiyle ve doğrunun yanında yanlışlarla nitelendiren kişilerin TÜMÜ CAHİLDİR. Siz bir görüşün eğer felsefesini bilmiyorsanız doğan sonuçları örnek vererek kendi görüşünüzü ön planda iyilikle bağdaştırmaya çalışmayın. Bu faşizmdir. Devlet işlerinde o kadar yıllardır hep fakirler ezildi, zenginler rüşvet vererek servetine servet kattı. Bunu söylüyor muyuz? Neden biliyor musunuz? Her yerde vardır bu. Siz bu eylemleri alkolle ve fuhuşla bağdaştırıyorsanız kusura bakmayında benim memleketimin 81 ilinde var bunlar. Şimdi hepimiz mi suçluyuz? Bu ülke gençlerine sahip çıkmalı. Eğer bir görüşü savunuyorsa ona saygı duymalı.
Ve lütfen bir kere daha düşünün tarafınızı. Genciz biz. Terörist değiliz. - 30-07-2013, 23:21:27Üyeliği durdurulduYahu akla mantığa sığmıyor. Nasıl inanıyorlar böyle saçmalıklara hayret ediyorum.OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
