Anarşizm, yasaklardan ve zorbalıklara karşı bir direniştir. Bu görüşü fuhuşla, içkiyle ve doğrunun yanında yanlışlarla nitelendiren kişilerin TÜMÜ CAHİLDİR. Siz bir görüşün eğer felsefesini bilmiyorsanız doğan sonuçları örnek vererek kendi görüşünüzü ön planda iyilikle bağdaştırmaya çalışmayın. Bu faşizmdir. Devlet işlerinde o kadar yıllardır hep fakirler ezildi, zenginler rüşvet vererek servetine servet kattı. Bunu söylüyor muyuz? Neden biliyor musunuz? Her yerde vardır bu. Siz bu eylemleri alkolle ve fuhuşla bağdaştırıyorsanız kusura bakmayında benim memleketimin 81 ilinde var bunlar. Şimdi hepimiz mi suçluyuz? Bu ülke gençlerine sahip çıkmalı. Eğer bir görüşü savunuyorsa ona saygı duymalı.

Ve lütfen bir kere daha düşünün tarafınızı. Genciz biz. Terörist değiliz.