• 30-07-2013, 21:31:26
    #1
    Direnene kredi yok! KYK, “direniş, boykot, işgal, slogan atma” gibi eylemlerde bulunan öğrencilere öğrenim kredisi verilmeyeceğini açıkladı..

    Söz konusu yönetmelik 2005 yılından bu yana zaten uygulanıyordu. Gezi olaylarının ardından Genel Müdürlük Yönetmeliği, bir kez daha ilgili kurumlara göndererek 'o maddeye' dikkat çekti. Öte yandan KYK 'Burs yok' maddesini geçen yıl hiç kullanmamış.


    KAYNAK: Hürriyet
  • 30-07-2013, 21:32:54
    #2
    Bana özgürlükten, demokrasiden bahsetmeyin.. Satılık olan hiç bir şey hak olarak iddia edilemez çünkü.
  • 30-07-2013, 21:38:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yakip yikarken insanlara esnaflara cevre vatana herseye zarar verirken hic olacaklari dusunmediler. Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil. Edep ya hu edep. Eski darbeci zihniyet hala var sandilar. hersey yanlarina kâr kalacak sandilar. Ama artik oyle degil. Aalinda argo olarak cok kelime var soylenecek ama o kelimelere yazik etmis olurum. ( sözüm masum eylercilere degildir )

    Etme bulma dünyası...
  • 30-07-2013, 21:39:53
    #4
    Korkanın çocuğu olmaz diye bir laf var...

    Sonuç olarak insanları bir şeyler ile korkutmak hangi ülkede hangi zihniyette var ?
  • 30-07-2013, 21:44:16
    #5
    Hem bu ülkenin ekmegini yiyip hemde huzur bozucaklar üstüne burs alıcaklar okuyup darbemi yapıcaklar ) yok öyle bişi , iyi olmuş bence.
  • 30-07-2013, 21:45:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dün istifa istedikleri hukümetten şimdi para istiyorlarsa, vah hallerine.
  • 30-07-2013, 21:47:17
    #7
    Bu bir sindirme politikasıdır. Demokrasi öleli çok oldu da helvasını yeni yiyoruz..
  • 30-07-2013, 21:47:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Etme bulma dünyası
  • 30-07-2013, 21:48:10
    #9
    Çok güzel bi karar olmuş, kredi okumak isteyenlere verilmeli.