Yakip yikarken insanlara esnaflara cevre vatana herseye zarar verirken hic olacaklari dusunmediler. Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil. Edep ya hu edep. Eski darbeci zihniyet hala var sandilar. hersey yanlarina kâr kalacak sandilar. Ama artik oyle degil. Aalinda argo olarak cok kelime var soylenecek ama o kelimelere yazik etmis olurum. ( sözüm masum eylercilere degildir )
Etme bulma dünyası...