Eyvallah hocam ben zaten onlari sozlerimden ayri tuttum.
sen belki ayrı tutuyorsun ama konuda diğer arkadaşlar sağolsun bir ana avrat sövmedikleri kalmış.
eyleme her katılanı bir tutmak bu denli yargılamak nedir anlamadım gitti.
ben eyleme katılan birisi olarak eylemlerde taşkınlık çıkaranlara emin olun sizin kadar belkide daha fazla tepkimi gösterdim.
ama eyleme katılanlardan birisiyim diye de bu kadar hakareti hak etmiyorum kusura bakmasınlar.
bana bir diyen Allah'tan 10 bulsun iyisinide kötüsünüde tek dileğim budur Rabbimden.