S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne ingilizim ne amerikan nede alman
bende eylemde bir diğer kısım olan halk oluyorum sanırım.
Eyvallah hocam ben zaten onlari sozlerimden ayri tuttum.