• 29-10-2013, 20:51:48
    #19
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne benim ne şirket hesabımızın iTrader kasmaya ihtiyacı olmadığı apaçık ortadadır. İftira sebebiyle mesajınızı report ediyorum.
    Karşınızda aptal mı var sanıyorsunuz.Ben kimseye iftira atmam.Kanıtsız iş yapmam.

    https://www.r10.net/ticaret/45451

    İtrader atılmış sizin tarafınızdan.Git istediğin yere report et.Kocaman adam olmuşsun kıvırmaktan başka işin gücün yok.
  • 29-10-2013, 20:56:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tüm altyapı sizlere çok daha iyi hizmet sunabilmek için devr edilmiştir.

    https://www.r10.net/vergi-levhasi-ola...izmetleri.html

    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma olarak iyi niyetli arkadaslar, sms ile bildirim yapmaları profesyonelce fakat destek cok zayıf. actıgım tickete 3 gün sonra dönülüyor. Kesintiler oluyor. Bu sorun düzelirse ve altyapı güclendirme calısması yapılırsa memnun oluruz. Teşekkürler.
  • 29-10-2013, 20:59:54
    #21
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm altyapı sizlere çok daha iyi hizmet sunabilmek için devr edilmiştir.

    https://www.r10.net/vergi-levhasi-ola...izmetleri.html
    Yazdıklarımın hiç birine yazamadın nedense.Ürün fiyatını bahane ettın,itrader dedim iftira dedin.Link verdim ispatladım cevap yazamadın.Ah ah karşında kandırabileceğin ergen bir çocuk yok.Siz 10 yıl geçsede alt yapı falan düzeltemezsiniz.Her zaman demişimdir bildiğin konuda çalışacaksın
  • 29-10-2013, 21:04:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ben iTrader'a iftira demedim. Müşteri kendi gönül rızasıyla iTrader vermiş siz bunu "iTrader kasmak olarak lanse etmeye çalıştınız.

    Allah göstermesin sizle ticaret yapmayı da alttaki resimde "1 TL'ye iTrader verilemez" diye bir konu var mı?



    Yok!

    Neticede amacınız bize karşı kininizi kusmak... O kin de nereden kaynaklanıyor onu da çözemedik...
  • 29-10-2013, 21:07:46
    #23
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iTrader'a iftira demedim. Müşteri kendi gönül rızasıyla iTrader vermiş siz bunu "iTrader kasmak olarak lanse etmeye çalıştınız.

    Allah göstermesin sizle ticaret yapmayı da alttaki resimde "1 TL'ye iTrader verilemez" diye bir konu var mı?



    Yok!

    Neticede amacınız bize karşı kininizi kusmak... O kin de nereden kaynaklanıyor onu da çözemedik...
    https://www.r10.net/ticaret/52502&pp=10&page=7

    Buna hiç bakmadım bile.10 tl altı ticaret de itrader yasak.Ben kimseye kin duymuyorum farkındaysanız nickim geçmese yazmayacaktım benim umrumda değil.Bakın bakalım kaç tane ticaretim var adıma kaç tane şikayet konusu açılmış.Benle ticaret yapmaktan neden çekindiniz anlamadım.Ayrıca Tc kanunlarında da adam öldürmek yasak falan yazıyor mu ? Yazmasına gerek yok bazı şeyler bellidir orada yazmıyor diye her istediğinizi yapabileceğiniz anlamına gelmiyor.Forum kurallarını okumanızı öneriyorum.
  • 29-10-2013, 21:12:49
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Neticede forumda geçmişte 10 TL altı işlemlerde iTrader kullanma yasağı vardı ve bu sayfada apaçık belirtilirdi. Daha sonrasında bu uygulama kaldırıldı.

    Her şeyi bir kenara bırakalım. Bizim iTrader kasmak gibi bir derdimiz nasıl olabilir. Bana gösterdiğiniz iTrader puanınızın 2 katı var bende.

    Ve forumda da size bunun 5 katı adam getirebilirim benimle ticaret yapmış ama iTrader kullanmamış.

    Bize saldıran herkese like basıyorsunuz teşekkür edeni de eksi rep basarak korkutuyorsunuz.

    Bizim bu tarz konular açarak / açtırarak reklam yapmaya ihtiyacımız yok. Hem r10 üyeleri hem de yönetimi reklama ihtiyacımız olduğunda izlediğimiz yöntemin legal olarak reklam vermek olduğunu çok çok iyi bilmektedir.

    Sizin amacınız sürekli bize karşı olan konularda negatif davranış sergileyerek yıpratma çabasıdır ama gördüğünüz gibi hiç kimse sizi ciddiye almıyor.
  • 29-10-2013, 21:16:09
    #25
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neticede forumda geçmişte 10 TL altı işlemlerde iTrader kullanma yasağı vardı ve bu sayfada apaçık belirtilirdi. Daha sonrasında bu uygulama kaldırıldı.

    Her şeyi bir kenara bırakalım. Bizim iTrader kasmak gibi bir derdimiz nasıl olabilir. Bana gösterdiğiniz iTrader puanınızın 2 katı var bende.

    Ve forumda da size bunun 5 katı adam getirebilirim benimle ticaret yapmış ama iTrader kullanmamış.

    Bize saldıran herkese like basıyorsunuz teşekkür edeni de eksi rep basarak korkutuyorsunuz.

    Bizim bu tarz konular açarak / açtırarak reklam yapmaya ihtiyacımız yok. Hem r10 üyeleri hem de yönetimi reklama ihtiyacımız olduğunda izlediğimiz yöntemin legal olarak reklam vermek olduğunu çok çok iyi bilmektedir.

    Sizin amacınız sürekli bize karşı olan konularda negatif davranış sergileyerek yıpratma çabasıdır ama gördüğünüz gibi hiç kimse sizi ciddiye almıyor.

    -Reple kim neden korksun.Ayrıca size yalan hiç yakışmıyor.Benim forumda kullandığım toplam like sayısı "6" Ve hiç adetim değildir like atmak.Bunu siz yapıyorsunuz maalesef.Ayrıca benim itrader almadığım ve geçmişte kullanıpta kapattırdığım 2 tane üye adım var.Yani forumda çok eskiyim.Şimdi itrader yarışına gireceksek nickleri yollayım toplam itraderleri yarıştıralım.Beni ciddiye alıp almadıklarını da siz bilemezsiniz.Ben ciddiye alınmıyorsam siz hiç alınmadınız konuda göründüğü gibi
  • 29-10-2013, 21:16:54
    #26
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/ticaret/52502&pp=10&page=7

    Ayrıca Tc kanunlarında da adam öldürmek yasak falan yazıyor mu ? Yazmasına gerek yok bazı şeyler bellidir
    http://www.tbmm.gov.tr/kanunlar/k5237.html

    Alıntı
    İKİNCİ KISIM
    Kişilere Karşı Suçlar

    BİRİNCİ BÖLÜM
    Hayata Karşı Suçlar
    Kasten öldürme
    MADDE 81. - (1) Bir insanı kasten öldüren kişi, müebbet hapis cezası ile cezalandırılır.
    Nitelikli hâller
    MADDE 82. - (1) Kasten öldürme suçunun;
    a) Tasarlayarak,
    b) Canavarca hisle veya eziyet çektirerek,
    c) Yangın, su baskını, tahrip, batırma veya bombalama ya da nükleer, biyolojik veya kimyasal silâh kullanmak suretiyle,
    d) Üstsoy veya altsoydan birine ya da eş veya kardeşe karşı,
    e) Çocuğa ya da beden veya ruh bakımından kendisini savunamayacak durumda bulunan kişiye karşı,
    f) Gebe olduğu bilinen kadına karşı,
    g) Kişinin yerine getirdiği kamu görevi nedeniyle,
    h) Bir suçu gizlemek, delillerini ortadan kaldırmak veya işlenmesini kolaylaştırmak amacıyla,
    i) Kan gütme saikiyle,
    j) Töre saikiyle,
    İşlenmesi hâlinde, kişi ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası ile cezalandırılır.
    Kasten öldürmenin ihmali davranışla işlenmesi
    MADDE 83. - (1) Kişinin yükümlü olduğu belli bir icrai davranışı gerçekleştirmemesi dolayısıyla meydana gelen ölüm neticesinden sorumlu tutulabilmesi için, bu neticenin oluşumuna sebebiyet veren yükümlülük ihmalinin icrai davranışa eşdeğer olması gerekir.
    (2) İhmali ve icrai davranışın eşdeğer kabul edilebilmesi için, kişinin;
    a) Belli bir icrai davranışta bulunmak hususunda kanunî düzenlemelerden veya sözleşmeden kaynaklanan bir yükümlülüğünün bulunması,
    b) Önceden gerçekleştirdiği davranışın başkalarının hayatı ile ilgili olarak tehlikeli bir durum oluşturması,
    Gerekir.
    (3) Belli bir yükümlülüğün ihmali ile ölüme neden olan kişi hakkında, temel ceza olarak, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası yerine yirmi yıldan yirmibeş yıla kadar, müebbet hapis cezası yerine onbeş yıldan yirmi yıla kadar, diğer hâllerde ise on yıldan onbeş yıla kadar hapis cezasına hükmolunabileceği gibi, cezada indirim de yapılmayabilir.
  • 29-10-2013, 21:19:13
    #27
    Ah ah o sadece bir örnekti anladınız ama anlamazlıktan geliyorsunuz . Demek istediğim adam yaralamak suçsa adam öldürmek zaten suçtur Yazmasına gerek yok