• 29-10-2013, 14:03:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konu vesilesiyle bende Eloxy Internet Solutions'a ve Rahmi abi'ye teşekkür ederim.

    1 Hafta freelancer olarak Eloxy'de çalışmıştım ve 1 hafta gibi kısa bir süre olmasına rağmen çok şey öğrendiğimi söyleyebilirim.
    Rahmi abi de sağ olsun seo hakkında veya başka bir şey hakkında sorduğum sorulara sıkılmadan içtenlikle cevapladığı için teşekkür ederim.
  • 29-10-2013, 14:05:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bende teşekkür ediyorum.
  • 29-10-2013, 19:29:16
    #12
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet açınca like basmasını ihmal etmeyenler elbette Teşekkür edince saldıracaktır. Başka hostçu reklam yapıyor demişler. Adam reseller aldım diyor. Ne yapacak reseller da turşu mu kursun?

    Reseller almış host işi yapıyor müşterimiz bir de memnuniyet belirtmesin mi?

    Bu kadar fesatlık bu kadar kötü düşünce neden?
    Alt yapı güncellemesi gelmiş hayırlı olsun Rahmi abi
  • 29-10-2013, 19:30:05
    #13
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet açınca like basmasını ihmal etmeyenler elbette Teşekkür edince saldıracaktır. Başka hostçu reklam yapıyor demişler. Adam reseller aldım diyor. Ne yapacak reseller da turşu mu kursun?

    Reseller almış host işi yapıyor müşterimiz bir de memnuniyet belirtmesin mi?

    Bu kadar fesatlık bu kadar kötü düşünce neden?
    Artniyetim falan yok tamamıyla reklam olduğunu düşünüyorum.Herkes düşüncesini saygı çerçevesinde belirtebilir.Hem -rep attım gelipte konuya dahi yazmadım.Kendisi nickimi kullanmasaydı konuya bile yazmayacaktım.Kaldı ki 1 tl lik alışverişe ne zamandan beri itrader kullanılır oldu.
  • 29-10-2013, 20:22:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    99 TL değerinde bir ürünü 1 TL'den açık arttırmaya koymuş arkadaşlarımız ve müşterimiz de 1 TL'den kazanmış.

    Ürün 1 TL değildir.

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artniyetim falan yok tamamıyla reklam olduğunu düşünüyorum.Herkes düşüncesini saygı çerçevesinde belirtebilir.Hem -rep attım gelipte konuya dahi yazmadım.Kendisi nickimi kullanmasaydı konuya bile yazmayacaktım.Kaldı ki 1 tl lik alışverişe ne zamandan beri itrader kullanılır oldu.
  • 29-10-2013, 20:28:21
    #15
    bende eloxy den ihale ile reseller aldım ancak Teşekkürü hakedecek birşey kullandığımı düşünmüyorum. Siteye ara ara erişiminde kesintiler olmakta.
  • 29-10-2013, 20:35:32
    #16
    Bende bu konu aracılığı ile eloxy firması ve yetkililerine teşekkürlerimi sunuyorum.
  • 29-10-2013, 20:47:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ne benim ne şirket hesabımızın iTrader kasmaya ihtiyacı olmadığı apaçık ortadadır. İftira sebebiyle mesajınızı report ediyorum.
  • 29-10-2013, 20:49:44
    #18
    Firma olarak iyi niyetli arkadaslar, sms ile bildirim yapmaları profesyonelce fakat destek cok zayıf. actıgım tickete 3 gün sonra dönülüyor. Kesintiler oluyor. Bu sorun düzelirse ve altyapı güclendirme calısması yapılırsa memnun oluruz. Teşekkürler.