99 TL değerinde bir ürünü 1 TL'den açık arttırmaya koymuş arkadaşlarımız ve müşterimiz de 1 TL'den kazanmış.

Ürün 1 TL değildir.

English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artniyetim falan yok tamamıyla reklam olduğunu düşünüyorum.Herkes düşüncesini saygı çerçevesinde belirtebilir.Hem -rep attım gelipte konuya dahi yazmadım.Kendisi nickimi kullanmasaydı konuya bile yazmayacaktım.Kaldı ki 1 tl lik alışverişe ne zamandan beri itrader kullanılır oldu.