maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet açınca like basmasını ihmal etmeyenler elbette Teşekkür edince saldıracaktır. Başka hostçu reklam yapıyor demişler. Adam reseller aldım diyor. Ne yapacak reseller da turşu mu kursun?

Reseller almış host işi yapıyor müşterimiz bir de memnuniyet belirtmesin mi?

Bu kadar fesatlık bu kadar kötü düşünce neden?
Artniyetim falan yok tamamıyla reklam olduğunu düşünüyorum.Herkes düşüncesini saygı çerçevesinde belirtebilir.Hem -rep attım gelipte konuya dahi yazmadım.Kendisi nickimi kullanmasaydı konuya bile yazmayacaktım.Kaldı ki 1 tl lik alışverişe ne zamandan beri itrader kullanılır oldu.