Ben iTrader'a iftira demedim. Müşteri kendi gönül rızasıyla iTrader vermiş siz bunu "iTrader kasmak olarak lanse etmeye çalıştınız.
Allah göstermesin sizle ticaret yapmayı da alttaki resimde "1 TL'ye iTrader verilemez" diye bir konu var mı?
Yok!
Neticede amacınız bize karşı kininizi kusmak... O kin de nereden kaynaklanıyor onu da çözemedik...