maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iTrader'a iftira demedim. Müşteri kendi gönül rızasıyla iTrader vermiş siz bunu "iTrader kasmak olarak lanse etmeye çalıştınız.

Allah göstermesin sizle ticaret yapmayı da alttaki resimde "1 TL'ye iTrader verilemez" diye bir konu var mı?



Yok!

Neticede amacınız bize karşı kininizi kusmak... O kin de nereden kaynaklanıyor onu da çözemedik...
https://www.r10.net/ticaret/52502&pp=10&page=7

Buna hiç bakmadım bile.10 tl altı ticaret de itrader yasak.Ben kimseye kin duymuyorum farkındaysanız nickim geçmese yazmayacaktım benim umrumda değil.Bakın bakalım kaç tane ticaretim var adıma kaç tane şikayet konusu açılmış.Benle ticaret yapmaktan neden çekindiniz anlamadım.Ayrıca Tc kanunlarında da adam öldürmek yasak falan yazıyor mu ? Yazmasına gerek yok bazı şeyler bellidir orada yazmıyor diye her istediğinizi yapabileceğiniz anlamına gelmiyor.Forum kurallarını okumanızı öneriyorum.