Tüm altyapı sizlere çok daha iyi hizmet sunabilmek için devr edilmiştir.
https://www.r10.net/vergi-levhasi-ola...izmetleri.html
Firma olarak iyi niyetli arkadaslar, sms ile bildirim yapmaları profesyonelce fakat destek cok zayıf. actıgım tickete 3 gün sonra dönülüyor. Kesintiler oluyor. Bu sorun düzelirse ve altyapı güclendirme calısması yapılırsa memnun oluruz. Teşekkürler.