Ne benim ne şirket hesabımızın iTrader kasmaya ihtiyacı olmadığı apaçık ortadadır. İftira sebebiyle mesajınızı report ediyorum.
Karşınızda aptal mı var sanıyorsunuz.Ben kimseye iftira atmam.Kanıtsız iş yapmam.
https://www.r10.net/ticaret/45451
İtrader atılmış sizin tarafınızdan.Git istediğin yere report et.Kocaman adam olmuşsun kıvırmaktan başka işin gücün yok.