Yazdıklarımın hiç birine yazamadın nedense.Ürün fiyatını bahane ettın,itrader dedim iftira dedin.Link verdim ispatladım cevap yazamadın.Ah ah karşında kandırabileceğin ergen bir çocuk yok.Siz 10 yıl geçsede alt yapı falan düzeltemezsiniz.Her zaman demişimdir bildiğin konuda çalışacaksın