Anket Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 128
Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Evet Mutlaka Gelirim
%22,66 (29 Oy)
Gelme Şansım Var
%21,09 (27 Oy)
Hayır Maalesef Gelemem
%56,25 (72 Oy)
  • 07-07-2009, 10:17:04
    #37
    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGN yetkilileri bile sizin gibi rahat açıklama yapamıyorken sizin yapmanız süper ötesi
    dgn kimseden bişe saklamıyor arayın sorun gidin görün oturun konusun

    Saygılarımla
  • 07-07-2009, 10:22:41
    #38
    Bizcede DGN / MS Teknoloji olarak büyük geliyoruz ,

    Çünkü

    Veri merkezi, Datacenter, Gücümüzün kaynağı DGN Teknoloji


    Bu sloganı çok seviyorum...

    Saygılar
  • 07-07-2009, 10:33:04
    #39
    Jeneratörler yerleştirildi.



    Jeneratörler, mekanik enerjiyi elektrik enerjisine çeviren genellikle elektromanyetik endüksiyon kullanan bir cihazdır. Tam tersi olan elektrik enerjisinin mekanik enerjisiye çevrilmesine yarayan motorlarla oldukça fazla benzerlik gösterirler. Büyük güçlerin alternatör tarafından üretilebilmesi için dizel motor gücüne ihtiyaç duyulmaktadır.



    Enerji kesintisi durumlarında kısa süre içinde yükü UPS (kesintisiz güç kaynağı) üzerinden alarak sürekli enerji üretimini sağlaması amacı ile 500 KVA dizel jeneratör grubu, yer altı katında bulunan jeneratör odasına yerleştirilmiştir.

    N + 1 esasına göre yedekli olarak dizayn edilen jenaratör sisteminde bir adet 500 KVA dizel jeneratör yedek olarak konumlandırılmıştır. Oluşturulan eş yaşlandırma sistemi ile eşit çalışma saatinde çalışacak jenaratörlerden ilk çalışan grupda oluşabilecek bir arıza durumunda yedek jeneratör otomatik olarak çalışarak yükü üzerine alabilmektedir.

    [media]http://www.dgnplus.com/resim/jenerator-3.jpg[/media]
  • 07-07-2009, 10:34:14
    #40
    Ankarada otobüs kaldırırlarsa gelmek isterim
  • 07-07-2009, 12:28:20
    #41
    ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dgn kimseden bişe saklamıyor arayın sorun gidin görün oturun konusun

    Saygılarımla

    ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ki gerek dgn gerek ttnetdc olarak çok yakında büyük patlamalar olacak türkiye'de bunu yapacak baska bir yer yok çok yakında haberdar olacaksınız dgnplus gerçekten ses getiricek.


    DGN bişey dediğimiz yok ki, onlar icraatlarını yapıp sizin kadar kesin ve meydan okur gibi açıklama yapmıyorken, sizin yapmanız ne kadar doğru onu söylemeye çalıştım ama siz DGN'ye yönlendirdiniz olayı.

    Hadi DGN açıklasa anlarız durumu, ona binayen
  • 16-09-2009, 07:48:08
    #42
    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGN bişey dediğimiz yok ki, onlar icraatlarını yapıp sizin kadar kesin ve meydan okur gibi açıklama yapmıyorken, sizin yapmanız ne kadar doğru onu söylemeye çalıştım ama siz DGN'ye yönlendirdiniz olayı.
    Hadi DGN açıklasa anlarız durumu, ona binayen

    yeni DGN Demirtaş değil Küçük Sanayide gidecek olan birkaç kişi var onlarıda yanıltmayalım

    Terminale gelenler ister Santral Garaja gelerek metro ile Küçük sanayi istikametine gidebilir isteyen Terminal otobüsleri ile direk olarak Küçük Sanayiye gidebilirler...
  • 16-09-2009, 07:49:48
    #43
    Milen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni DGN Demirtaş değil Küçük Sanayide gidecek olan birkaç kişi var onlarıda yanıltmayalım
    Terminale gelenler ister Santral Garaja gelerek metro ile Küçük sanayi istikametine gidebilir isteyen Terminal otobüsleri ile direk olarak Küçük Sanayiye gidebilirler...
    benim ev araba pazarının alt tarafında kesin orada olurum dgn küçük sanayide nereye geliyormuş ?
  • 16-09-2009, 18:35:45
    #44
    Nereye gidiyonuz modada otomobillere servermi takıyorlar
    tamirciler ne anlar serverden yoksa 100 bin bakımımı geldi serverlerin .)
  • 16-09-2009, 19:16:35
    #45
    Arabaya atladımmı 3 saatte oradayım. Yeter ki haber verilsin. Hatta ekip olarak gelebiliriz bi aksilik olmasa.

    Saygılarımla,
    Erhan ÇAKIR
    ZedTeknoloji Internet Hizmetleri