Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DGN yetkilileri bile sizin gibi rahat açıklama yapamıyorken sizin yapmanız süper ötesi
dgn kimseden bişe saklamıyor arayın sorun gidin görün oturun konusun

Saygılarımla