Anket Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 128
Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Evet Mutlaka Gelirim
%22,66 (29 Oy)
Gelme Şansım Var
%21,09 (27 Oy)
Hayır Maalesef Gelemem
%56,25 (72 Oy)
  • 28-06-2009, 22:56:55
    #28
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adres neresi tam anlayamadım İstanbul mu?
    bursa
  • 29-06-2009, 00:23:02
    #29
    benimde tanıdık fln yok ama bende gelmeyi düşünüyorum orda tanışırız heralde dimi
  • 05-07-2009, 14:59:16
    #30
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonunda biri soyledi yani hocam
    Vit'i bende kendi inşaa etti diye biliyorum gezme fırsatımız olmuştu.
    Benım bıldıgım vıt onceden dgnde sunucularını barındıyordu sonradan ısı buyutunce kendılerıne kucuk sanayıde bı yer kıraladılar yanı kendi bınaları degıl kıra (kesın bır bılgı degıldır )
    Ayrıca ttnetdc.com de onlar galıba resımler felan cok benzıyor
  • 05-07-2009, 15:10:56
    #31
    Açılışta oradayım
  • 05-07-2009, 15:12:31
    #32
    Bende giderim gitmek isteyen arkadaşlarla haberleşelim
  • 05-07-2009, 23:13:15
    #33
    TurnWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benım bıldıgım vıt onceden dgnde sunucularını barındıyordu sonradan ısı buyutunce kendılerıne kucuk sanayıde bı yer kıraladılar yanı kendi bınaları degıl kıra (kesın bır bılgı degıldır )
    Ayrıca ttnetdc.com de onlar galıba resımler felan cok benzıyor
    Yer kira mı değil mi bilmiyorumda, vit'de direk kabinlere ulaşan yerden havalandırmalar v.s var. Kiraya veren adam datacenter için kurmuş olabileceğini düşünemediğimden kendi yerleri olabilir diye tahmin ettim.

    Ayrıca ttnetdc.com sadece ordan sunucu sağlıyor, nitekim datacenter fotoğraflarınıda kullanıyor.
  • 06-07-2009, 12:11:08
    #34
    Merhabalar öncelikle vitalden tüm sunucularımızı çektik suan dgn dgnplus ile çalışmaktayız ttnetdc olarak hiçbir veri merkezi ile ortaklık yapmadık donanımlarımız firmamıza aittir hat ve enerji sağlayıcımız su an dgn dir.
    Saygılarımızla.

    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer kira mı değil mi bilmiyorumda, vit'de direk kabinlere ulaşan yerden havalandırmalar v.s var. Kiraya veren adam datacenter için kurmuş olabileceğini düşünemediğimden kendi yerleri olabilir diye tahmin ettim. Ayrıca ttnetdc.com sadece ordan sunucu sağlıyor, nitekim datacenter fotoğraflarınıda kullanıyor.
    Uzun Süre vitalle çalıştık hiçbir donanım yada herhangi bir şekilde ortaklığımız olmadı hat ve enerji tedarikçimiz vitaldi


    TurnWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benım bıldıgım vıt onceden dgnde sunucularını barındıyordu sonradan ısı buyutunce kendılerıne kucuk sanayıde bı yer kıraladılar yanı kendi bınaları degıl kıra (kesın bır bılgı degıldır )
    Ayrıca ttnetdc.com de onlar galıba resımler felan cok benzıyor
    vitall vit vitalteknoloji sunucularımızı barındırdığımız bir firma hiçbir bağımız yoktur.
  • 06-07-2009, 12:25:51
    #35
    Ayrıca vitali benden daha iyi tanıyan yoktur sanrım ilk sunucu ben kiraladım çok eskiden daha sonra barındırma hizmeti almaya başladık uzun süre çalıştık çok şeyler gördüm ve öğrendim esirgemediler benden
    vitall konusunda birşey yazmak istemiyorum bereber ekmek yediğim sevdiğim değer verdiğim arkadaşlarımızdır.

    DGN ile yaklaşık 4 aydır çalışıyorum eskisinide biliyorum inanın yeni yerleri mükemmel ötesi
    ki gerek dgn gerek ttnetdc olarak çok yakında büyük patlamalar olacak türkiye'de bunu yapacak baska bir yer yok çok yakında haberdar olacaksınız dgnplus gerçekten ses getiricek.
  • 07-07-2009, 09:41:11
    #36
    DGN yetkilileri bile sizin gibi rahat açıklama yapamıyorken sizin yapmanız süper ötesi