Anket Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 128
Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Evet Mutlaka Gelirim
%22,66 (29 Oy)
Gelme Şansım Var
%21,09 (27 Oy)
Hayır Maalesef Gelemem
%56,25 (72 Oy)
  • 23-06-2009, 11:17:52
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    DGN Datacenter'ı açılışına bende gelirim diyormusunuz?

    Bakalım sonuçlar ne olacak. r10 olarak toplanıp açılışa gitmeyi düşündüm. bakalım sizlerden ne cevap gelecek.

    Arkadaşlar açılış ne zaman bilmiyorum. sitelerinde yazmıyor belli değil sanırım. Yer Bursa biliyorsunuz zaten.

    Şimdilik sadece bilgi amaçlı açtım diyelim. Gelen olursa ne kadar kişi gideriz bakalım sonuçlara.


    Buradan canlı olarak izleyebilirsiniz(görüntü 5 dakikada bir yenileniyor)
  • 23-06-2009, 11:36:50
    #2
    İstanbul yolu üzerinden gelmek isteyenler için terminalden sonra 10-20 dk yolculuk sonucu dgn datacenter da olunabilinir
  • 23-06-2009, 11:38:10
    #3
    Ben Balıkesir'deyim gelemem ondan siz gidin benim yerime de.
  • 23-06-2009, 11:38:22
    #4
    firatabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul yolu üzerinden gelmek isteyenler için terminalden sonra 10-20 dk yolculuk sonucu dgn datacenter da olunabilinir
    ben istanbuldayım istanbuldan gidecek arkadaşlarla bi yerde toplanır gideriz teşekkürler bilgi için



    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Balıkesir'deyim gelemem ondan siz gidin benim yerime de.
    sana daha yakın bi koşu gidersin
  • 23-06-2009, 11:47:53
    #5
    bende gelirim
  • 23-06-2009, 11:50:43
    #6
    Misafir
    Bana uzak gelemem...
    Ama canli yayin yaparlarsa herkez izler açilis törenini...
  • 23-06-2009, 11:52:57
    #7
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana uzak gelemem...
    Ama canli yayin yaparlarsa herkez izler açilis törenini...
    r10 olarak rica ederiz yayindayiz.biz onların yaparlar heralde
  • 23-06-2009, 13:18:13
    #8
    Şu inşaatı izlediğimiz kameradan bakıveririz artık
  • 23-06-2009, 14:15:40
    #9
    Misafir
    Daghan zaten bu yazilanlari göruyordur
    Artik birseyler yapar
    Insaat kamerasi 5 dakika'da guncelleniyor...
    Tören biter bizde yeni gormus oluruz