Merhaba Arkadaşlar;
DGN Datacenter'ı açılışına bende gelirim diyormusunuz?
Bakalım sonuçlar ne olacak. r10 olarak toplanıp açılışa gitmeyi düşündüm. bakalım sizlerden ne cevap gelecek.
Arkadaşlar açılış ne zaman bilmiyorum. sitelerinde yazmıyor belli değil sanırım. Yer Bursa biliyorsunuz zaten.
Şimdilik sadece bilgi amaçlı açtım diyelim. Gelen olursa ne kadar kişi gideriz bakalım sonuçlara.
Buradan canlı olarak izleyebilirsiniz(görüntü 5 dakikada bir yenileniyor)