Konu
DGN Datacenter Açılışına Gelirmisiniz?
23-06-2009, 11:52:57
#7
sefakavil
By.AdSL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana uzak gelemem...
Ama canli yayin yaparlarsa herkez izler açilis törenini...
r10 olarak rica ederiz yayindayiz.biz onların yaparlar heralde