By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana uzak gelemem...
Ama canli yayin yaparlarsa herkez izler açilis törenini...
r10 olarak rica ederiz yayindayiz.biz onların yaparlar heralde