Anket Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 128
Açılışa Sizde Gelirmisiniz?
Evet Mutlaka Gelirim
%22,66 (29 Oy)
Gelme Şansım Var
%21,09 (27 Oy)
Hayır Maalesef Gelemem
%56,25 (72 Oy)
  • 25-06-2009, 19:21:59
    #19
    Şuanki yerleri Eski GARAJ dedikleri kent meydanında , genç osman ptt ile karşı karşıya. Yeni yer demirtaş'da yapılıyor.

    Ayrıca vit'de sanırım kendileri inşaa etti diye biliyorum.
  • 25-06-2009, 19:31:07
    #20
    hayırlısı =)
  • 25-06-2009, 20:39:20
    #21
    Az kaldı yeni verimerkezine içide bitti bitecek gibi, hadi hayırlısı TR-NETWORK olarak orada olacağız herkeside görmek isteriz. Hayırlısı.
  • 25-06-2009, 23:23:50
    #22
    Sener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki yerleri Eski GARAJ dedikleri kent meydanında , genç osman ptt ile karşı karşıya. Yeni yer demirtaş'da yapılıyor.
    Ayrıca vit'de sanırım kendileri inşaa etti diye biliyorum.
    sonunda biri soyledi yani hocam
    Vit'i bende kendi inşaa etti diye biliyorum gezme fırsatımız olmuştu.
  • 26-06-2009, 23:03:19
    #23
    müsaitim gelebilirim ama gelsem nolcakki tanıdık kimse yok
  • 26-06-2009, 23:13:52
    #24
    Ankaradayım gelmek isterdim.
  • 28-06-2009, 17:52:08
    #25
    istanbuldan otobüs servisi istiyoruz
  • 28-06-2009, 17:56:05
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hocam adres neresi tam anlayamadım İstanbul mu?
  • 28-06-2009, 22:50:45
    #27
    Ben mecbur gidicem hizmet aldığım ve kesinlikle çok memnunum daha önce bu şekilde çalışanı görmedim gerçekten 10 numara yeni yerininde eşi benzeri türkiyede yok bizzat inşaat halinde gittim gördüm inanın dudak uçuklatıyor


    tarihi henüz belli değil sanırım ama gelmek isteyenler info@dgn.net.tr açılışınız için davetiye yollamasını isterseniz kesinlikle davet edilirsiniz.